Ordførar i Gloppen, Arnar Kvernevik, er byrja å bli skikkeleg utålmodig og krev handling frå Statens vegvesen si side. Tysdag hamna ein toetasjes buss i fjellveggen. Foto: Per Svein Reed. Krev fortgang i arbeidet med å utbetre E39 Inger H. Aske Lothe Inger H. Aske Lothe Journalist Publisert 13.05.2026 - 09:27 Sist oppdatert 15.05.2026 - 10:31 nyhende