For å lesa saka må du vera abonnent

Berre 1 kr ut august

  • Tilgang til alt innhald på firdatidend.no
  • Papiravisa digitalt/eAvis tysdag+fredag

Fornyast automatisk til 239,- per månad. Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

KJØP

Enkel betaling med

Sjå alle våre abonnement

Ordførar i Gloppen, Arnar Kvernevik, er byrja å bli skikkeleg utålmodig og krev handling frå Statens vegvesen si side. Tysdag hamna ein toetasjes buss i fjellveggen. Foto: Per Svein Reed.

Krev fortgang i arbeidet med å utbetre E39

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS