Frå venstre avdelingsleiar Bernt Hauge, sjåfør Oddmar Drage, sjåfør Hans Espen Kollbotn og sjåfør og pensjonist Runar Kleppe i Firda Billag er spente på å køyre heilt nye elbussar. No flyttar bussane frå Sandane sentrum Elise Årdal Elise Årdal Journalist Publisert 25.06.2026 - 10:46 nyhende