Mange trassa vêret og møtte opp til jonsokfeiring på Myra i Åsen. Foto: Svein Hjelmeset.

Det blei ei våt jonsokfeiring

Regnet sette sitt preg på jonsokmarkeringa tysdag. Likevel tok mange turen til dei ulike markeringane kring om i bygdene vå

Har du eit bilete frå jonsokfeiringa? Send det til oss, så deler vi det med lesarane våre. Vi tek gjerne imot ein mail på redaksjon@firdatidend.no eller ein MMS på tlf. 970 76 670. 

Jonsokbål i Bukta. Foto: Ole-Tom Almenning.
Jonsokbål i Kjerringvika på Skei.
Jonsokfeiring i Kjerringvika på Skei. - Litt vått, men det vart fyr på bålet, skriv fotograf Aud Førde.
God fart i bålet på Myra. Foto: Svein Hjelmeset.
Feiringa i Karnilstunet på Hauge gjekk føre seg innandørs. Brurefølgjet kom ned frå loftet. Foto: Aadne Gloppestad.
Bålet i karnilstunet. Foto: Aadne Gloppestad.



Powered by Labrador CMS