Illustrasjonsfoto: Sian O'Hara/NPK.

Rema fell, medan Extra veks mest i daglegvarebransjen

Coop Prix og Rema var dei to store taparane i daglegvaremarknaden i fjor. Coop-lågpriskjeda Extra var den store vekstvinnaren.


Daglegvarekjeda hadde i 2019 ein marknadsdel på 14,7 prosent. Det innebar ein auke på 1,4 prosentpoeng, viser ferske tal frå Nielsen.


– Vi er veldig fornøgde med at Extra er vekstvinnar i marknadsdelar, seier Coop sin kommunikasjonsdirektør Bjørn Takle-Friis til DN.


Extra veks delvis på grunn av omprofilering av butikkar frå søsterkjeda Coop Prix.


Coop Prix er kjeda med størst fall. Det låg på minus 0,7 i 2019.


Rema sin marknadsdel fall med 0,5 prosentpoeng til 23,2 prosent. Dei blir no pusta i nakken av hovudkonkurrenten Kiwi som aukar med 0,5 prosent til 21,8.


Rema er likevel på førsteplass med størst marknadsdel av kjedene, med Kiwi som nummer to, Extra som nummer tre og Meny som nummer fire med ein marknadsdel på 10,3 prosent.


(©NPK)