Av smittevernomsyn var det lange køar utanfor ei rekke butikkar under årets Black Friday. Her frå kjøpesenteret Oslo City i Oslo. Foto: Heiko Junge / NTB / NPK

Virke: Rekordsterk Black Week

Årets Black Week vart rekordhøg, men sjølve Black Friday gjekk kraftig ned. – Nordmenn flest tok ansvar og spreidde handlinga utover tilbodsveka, seier Virke.

Butikkomsetninga i kjøpesentera gjennom Black Week auka med nær ni prosent i år samanlikna med i fjor.

Samtidig opplevde butikkane ein nedgang på nær 30 prosent på sjølve Black Friday.

Artikkelen held fram under annonsen.

– Utviklinga frå Black Friday til Black Week har skjedd over mange år, men det kan sjå ut som at ho er forsterka av smittevernomsyna i år. Resultata for Black Week og dei første fire vekene i november er sterke, og viser at nordmenn ikkje lèt pandemien stoppe julehandlinga, seier direktør Harald Jachwitz Andersen i Virke Handel.

Det var spesielt butikkar som sel mat og drikke, og dessutan produkt til hus og heim som gjorde det sterkast gjennom Black Week. I kles-, sko- og veskebutikkane fall omsetninga med over 16 prosent.

(©NPK)